(cc) (by:) —vg— [filologas (platesniąja prasme) ir batautojas]

2013-06-27

(478) Apie Vilniaus viešojo transporto pertvarką l. konkrečiai

Kažkuriam reportaže apie prie savivaldybės vykusį pertvarkos priešininkų mitingą buvo rašoma, esą tie protestuojai nežino, kaip viskas bus, nepatenkinti abstrakčiai, antizuokininkai, ir tiek. Tad būsiu labai konkretus.
Į darbą važiuoju 19 troleibusu. Kito varianto nėr. Be to, pusvalandis malonaus skaitymo. Iki pertvarkos troleibusas važinėja štai tokiu grafiku (palygint dažnai; žr. dešinėj).
O dabr užmeskite akį į tai, kas man siūloma nuo liepos 1-os:























Žiūrėjau ir taip, ir taip, ir pasirinkau vis tiek 19 troleibusą. Na kurių velnių persėdinėt su pasivaikščiojimais, jei tik dviem minutėm greičiau? Tikrai nėra jokios prasmės. Ir dar: pirmiausia siūlomi maršutai su autobusai, nors visai nepatogūs, be to, net ilgiau tektų važiuot (žr. 3 variantą).
Paklausit, o kas tau čia nepatinka? Tai ir važinėk savo 19-u. Troleibusai važinės dvigubai rečiau: prieš pertvarką nuo 8:30 iki 9:00 – keturi, po pertvarkos – tik du.
Optimizavimas? Gal ir taip. VVT išleis mažiau pinigų, bet ar man patogiau? – tikrai ne.
Va tokia labai konkreti analizė ir įvertinimas: man bus nepatogiau vykt į darbą (greičiausiai ir iš darbo, to varianto dar netikrinau).

2 komentarai:

  1. Anonimiškas2013-06-27 15:40

    Įdomiausia, jog Zuokas teigia šia pertvarka norintis skatinti vilniečius važinėti viešuoju tr., o ne automobiliais. Bet kokie argumentai tokiam žingsniui? Vilniečiui bus patogiau? Kur gi ne - juk sumažintas reisų dažnis. Bus pigiau nei iki šiol? Nė velnio. Tai kokia "optimizavimo" esmė?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gal kad VVT lėčiau bristų į skolas? Nežinau.

      Panaikinti