(cc) (by:) —vg— [filologas (platesniąja prasme) ir batautojas]

2010-10-04

(114) Tarp kitko: dar apie socialinę reklamą

Kartą jau rašiau – apie vaikų mušimą ir talentą. Šįkart apie va tai, ką matot nuotraukoj.
Rytą važiuojant į darbą troleibusas sustojo Žvėryno stotelėj suvisam. Teko laukt kito. Belaukiant ir užkliuvo akis už plakato, kurio siunčiamos žinios iškart nesupratau. Teko nueit į nurodytąją interneto svetainę, pasitikusią beveik metų senumo naujiena – apie tai, kas vyko pernai lapkričio 13–15 dieną. Pasiknaisiojęs radau tokią šviežiausią datą: 2010-01-13 – tada sukelti 2007–2008-ų VšĮ „Draugiški šeimai“ pranešimai spaudai.
O kas daroma dabar? Jei teisingai supratau, tas pat, kas daryta pernai – vėl atseit socialinė akcija „Užleisk be eilės“:
2009 m. rudenį vėl pakvietėme žmones užleisti be eilės nėščiąsias ir šeimas su mažamečiais vaikais. Akcijos tikslas – paskatinti apsidairyti, pamatyti, pastebėti šias socialines grupes ir palengvinti jų kasdienybę eilėse prie bankų, parduotuvių, kavinių, poliklinikų ir kitose viešose vietose.
Šį kartą akciją rengėme kartu su LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerija. Išplatinome apie 100 plakatų viešojo transporto stotelėse. Surengėme spaudos konferenciją. Akciją parėmė Vilniaus savivaldybė ir UAB JCDecaux.
Ir plakatas tas pats.
Vėl pinigus reikia įsisavinti?
Na, neįžvelgiu tokių atsiprašant akcijų prasmės. Jei viešojo transporto stotelėse tie plakatai kabo, tai bent jau buvo galima užrašyt: „Įleisk be eilės“.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą