Štai kas mane trikdo: kodėl Laisvosios rinkos institutas, pasirinkdamas tik du ir būtent tokius pavyzdžius savo paslaugos viešajai reklamai (nors vad. liniuotėj maximum 20 000 Lt), taip išskyrė mokesčių mokėtojus pagal lytį? Tai ką nors atspindi? Kad vyrai Lietuvoj uždirba tūkstančiu litų daugiau negu moterys? Kad vyrai „valdininkai“, o moterys – „produktų gamintojos“? – Ar gali būti paveiki reklama, grįsta primityviais streotipais?
Na, švelniai tariant, mano manymu, netikusi reklama; nesvarbu, kad šią reklamos kampaniją administravęs asmuo uždirba tikrai daugiau negu kepėja Vida (neabejoju), o gal ir savo galionikais besidžiaugiąs Rimas (apie —vg— geriau net neužsimint, kad nepasijustų visiškas nevykėlis).
O ar būtų geriau, jei būtų "sukeitę vietomis"? Manau, kad į reklamą (apskritai) nereikia žiūrėti taip rimtai. Geriausios kepėjos yra moterys,o vyrai - geriausi kepėjai...
AtsakytiPanaikintiJei ne geriau, tai bent provokatyviau: kepėjas Rimas – kodėl ne? O dėl rimtumo, taip, čia jau mano bėda, deja.
Panaikinti