Sąlyga (iš čia): Mažai taršiems miesto autobusams įsigyti buvo numatyta 89,7 mln.
litų paramos. Po viešųjų pirkimų konkurso paaiškėjo, kad šių lėšų
užtenka 93 autobusams nupirkti.
– Kiek kainuoja vienas mažai taršus autobusas?
Kurmio filologo reakcija: negi tikrai beveik milijoną? negi tiek gali kainuot autobusas?
Gali, gali ir daugiau, priklauso nuo navarotu :)
AtsakytiPanaikintiSudek udines sedynes, tamsintus langus, pastiprintus garsiakalbius dar ka fantazija sugalvos ir ziurek 1 mil ir neuzteks :). Bet, tiesa, kuo daugiau navarotu tuo maziau keleiviu telpa. Akivaizdu, kad ne jie yra sio pirkimo prioritetas.
Jau beveik patikėjau, kad gali kainuot ir milijoną, patikėjau. Tik va vieno dalyko nesuprantu: bus Lietuvoj tie 93 labai ekologiški, iki šiol neregėti, o likusieji? Ar ne racionaliau, t.y. kartu ir ekologiškiau, nupirkt kuo daugiau saikingai teršiančių, o senukus, labai stipriai teršiančius orą, pasiųst į metalo laužą? Aišku, negražu įtarinėt, bet ar ne tam tokie liuksusiniai ekopožiūriu perkami, kad būtų galima pasigirt ataskaitose: mes ir tokių turime?
PanaikintiČia toks „bajoriškas“ mostas už mūsų pinigus. Kaip sename anekdote apie plikbajorį restorane: „Grąžos nereikia, palto – taip pat“.Taršos problemos tie autobusai tikrai nesprendžia. Vilniuje 2011 m. buvo 321180 lengvųjų automobilių, Vilniaus rajone dar apie 50 000 (http://www.regitra.lt/lt/naujienos/transporto_registravimas/lietuvos_keliu_transporto_priemoniu_parkas_dar_padidejo). Kai rudenį, dėl susiaurintų gatvių jie užstrigs padvigubėjusiuose transporto kamščiuose (dalis jų - varomi baltarusišku dyzelinu/krosnių kuru) – tie ispaniški autobusai .....
PanaikintiPriedo, individualių namų šeimininkai dar užkurs savo kieto kuro krosnis. Tada laiką ir vietą pasivaikščiojimui gryname ore rekomenduojama rinktis tik pagal http://stoteles.gamta.lt/ :)